Uutinen - 05.06.2020 klo 13.00
Jäsenpalvelu

PAMin jäsenten uusi asiointipalvelu on nyt avattu

Kuva: GettyImages.

Kuva: GettyImages.

Uusi asiointipalvelu korvaa nykyisen sähköisen jäsenpalvelun. Ota uusi palvelu käyttöön jo tänään!

Uuden asiointipalvelun myötä jäsenen on helpompi pitää yhteyttä liittoon ja jäsentietojen pitäminen ajan tasalla on vaivatonta.

Asiointipalveluun kirjaudutaan pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella osoitteessa asiointi.pam.fi. Palveluun pääsee kätevästi myös PAMin verkkosivun Kirjaudu palveluihin -valikosta sekä verkkosivuilla olevien linkkien kautta.

Uudessa asiointipalvelussa jäsenasioiden hoitaminen onnistuu myös mobiililaitteella. Palvelussa voi muun muassa kysyä neuvoa erilaisissa jäsen- ja työsuhdeasioissa. Lähetetyt viestit ja niihin saadut vastaukset säilyvät palvelussa tallessa, joten niihin on helppo palata tarvittaessa. Palvelussa voi tarkastaa ja päivittää omia yhteystietoja sekä ilmoittautua kursseille ja koulutuksiin. Asiointipalvelussa voi myös tarkistaa jäsenmaksujen tilanteen ja maksaa niitä suoraan omassa verkkopankissa tai Mobilepaylla.

Jäsenkortti löytyy jatkossa asiointipalvelusta

PAMin mobiilijäsenkortti on aikaisemmin ollut ladattavissa Cardu-sovelluksen kautta. Uuden asiointipalvelun myötä oma jäsenkortti löytyy uudesta palvelusta. Cardu-sovellus poistuu käytöstä kesän aikana.

Kehitystyö jatkuu

Asiointipalvelua kehitetään jatkuvasti, ja sinne on myöhemmin tulossa lisää toimintoja. Kirjautumalla palveluun löydät myös palautelomakkeen, jonka kautta voit jättää kommenttisi tai kehitysideasi palvelusta.

Ota uusi asiointipalvelu käyttöön täältä jo tänään!

 

 

 

 

 

Uusimmat

Suosituimmat